Hirdess a Google-ben!
A Google Ads (korábban: Google AdWords) nagyon hatékony reklámlehetőséget kínál a vállalkozásoknak: a hirdetési rendszer remek lehetőséget ad arra, hogy a Googleben kereső felhasználók-, illetve a display hálózatokon böngésző számára megjelenítsd a reklámaidat. Ezek a reklámok a kereső "Hirdetések" részében, a Gmail szolgáltatásban, valamint különféle AdSense felületeken jelennek meg.
Hirdess a Google Ads-szel!
A hazai internetező közösség 98%-a keres rendszeresen a Google oldalain. Többésgük a vásárlási döntés meghozatala előtt a világhálón tájékozódik, sokan pedig ott is vásárolnak - ezért egy jól megfogalmazott reklámkampány a Google Ads segítségével könnyen sikeres lehet!
Az Ads-szel pontosan akkor érheted el az embereket, amikor azok éppen aktívan keresik a termékeiddel vagy szolgáltatásaiddal kapcsolatos információkat az interneten. Ez nagyon erős célzást tesz lehetővé, hiszen a hirdetésed üzenetével a megfelelő embereket a megfelelő pillanatban találhatod meg. Ráadásul a kampány költségkerete nagyon jól szabályozható: te adhatod meg, hogy mennyit hajlandó fizetni egy látogatóért, aki ahirdetésedre kattint, illetve beállíthatod, mekkora összeget szánsz a hirdetésekre egy nap alatt. Fizetned tehát csak akkor kell, ha valaki rákattint a hirdetésedre.
Nézzük, mik a Google Ads legfontosabb előnyei:
Az Ads legnagyobb előnye, hogy a hirdetési kampány kitűnően mérhető, eredménye nyomon követhető. A Google nagyon sok marketing eszközt biztosít arra a célra is, hogy a kampány minden szempontból a lehető legjobban optimalizálható legyen.
Miben tudunk segíteni neked?
Miért érdemes szakértőre bíznod az Ads kampányaid kezelését?
Te is meg tudod tanulni az Ads fiókok kezelését, de vajon megéri foglalkoznod vele? Ha ezt a feladatot kiszervezed, az energiáidat a vállalkozásod fejlesztésére fordíthatod. Ne a saját cégeden próbálgasd a frissen olvasott Ads praktikákat vagy éppen az új funkcióikat. Hidd el, egy rosszul beállított hirdetési fiók sokkal több pénzt emészt fel, mint amennyibe a kampánykezelés havidíjai kerülnének egy szakértőnél.
Mikor érdemes Google Ads szakértőre bíznod a hirdetései fiókodat?
Ha nincs időd vagy energiát foglalkozni a feladattal vagy nem érzed biztosnak a tudásod ahhoz, hogy saját magad kezeld a hirdetéseket.
Különösen fontos azonban, hogy a vállalkozásod marketing-folyamatai jól működjenek ha a Google Ads-ben kezdesz hirdetni. Hiszen a Google-t "nem érdekli" az, hogy a kattintás után mit kezdesz a fizetett látogatókkal: a weboldaladnak (honlapodnak, webáruházadnak, landing oldalaidnak) kell majd elvégeznie azt a munkát, amiből végül profitot hoz majd a cégednek!
Az Ads-szel pontosan akkor érheted el az embereket, amikor azok éppen aktívan keresik a termékeiddel vagy szolgáltatásaiddal kapcsolatos információkat az interneten. Ez nagyon erős célzást tesz lehetővé, hiszen a hirdetésed üzenetével a megfelelő embereket a megfelelő pillanatban találhatod meg. Ráadásul a kampány költségkerete nagyon jól szabályozható: te adhatod meg, hogy mennyit hajlandó fizetni egy látogatóért, aki ahirdetésedre kattint, illetve beállíthatod, mekkora összeget szánsz a hirdetésekre egy nap alatt. Fizetned tehát csak akkor kell, ha valaki rákattint a hirdetésedre.
Nézzük, mik a Google Ads legfontosabb előnyei:
- Pontos célzás: Beállíthatod kinek, mikor, hol és hogyan jelenjenek meg a hirdetéseid.
- Megjelenés: Csak a kattintásokért kell fizetned (kulcsszavas hirdetések esetén).
- Értékesítés: Potenciális érdeklődőket terelhetsz a honlapodra, webáruházadba.
- Mérhetőség: Számszerűsíthetően fogod látni a kampányaid által elért eredményeket.
- Optimalizálhatóság: A kampányt folyamatosan változtathatod, optimalizálhatod, hogy még jobb eredményeket érj el vele.
Az Ads legnagyobb előnye, hogy a hirdetési kampány kitűnően mérhető, eredménye nyomon követhető. A Google nagyon sok marketing eszközt biztosít arra a célra is, hogy a kampány minden szempontból a lehető legjobban optimalizálható legyen.
Miben tudunk segíteni neked?
- Előkészítjük és megtervezzük a hirdetési kampányt.
- Kiválasztjuk a megfelelő kulcsszavakat, kulcsszópárokat.
- Beállítjuk és elindítjuk hirdetéseket.
- Folyamatosan felügyeljük, ellenőrizzük és elemezzük a folyamatokat!
Miért érdemes szakértőre bíznod az Ads kampányaid kezelését?
Te is meg tudod tanulni az Ads fiókok kezelését, de vajon megéri foglalkoznod vele? Ha ezt a feladatot kiszervezed, az energiáidat a vállalkozásod fejlesztésére fordíthatod. Ne a saját cégeden próbálgasd a frissen olvasott Ads praktikákat vagy éppen az új funkcióikat. Hidd el, egy rosszul beállított hirdetési fiók sokkal több pénzt emészt fel, mint amennyibe a kampánykezelés havidíjai kerülnének egy szakértőnél.
Mikor érdemes Google Ads szakértőre bíznod a hirdetései fiókodat?
Ha nincs időd vagy energiát foglalkozni a feladattal vagy nem érzed biztosnak a tudásod ahhoz, hogy saját magad kezeld a hirdetéseket.
Különösen fontos azonban, hogy a vállalkozásod marketing-folyamatai jól működjenek ha a Google Ads-ben kezdesz hirdetni. Hiszen a Google-t "nem érdekli" az, hogy a kattintás után mit kezdesz a fizetett látogatókkal: a weboldaladnak (honlapodnak, webáruházadnak, landing oldalaidnak) kell majd elvégeznie azt a munkát, amiből végül profitot hoz majd a cégednek!