Hirdess a Facebook-on!
A Facebook kínálja talán a leghatékonyabb reklámlehetőséget a cégeknek: a hirdetési rendszerük lehetőséget biztosít ugyanis arra, hogy a termékeddel vagy szolgáltatásod ajánlatával rögtön eljuss a potenciális érdeklődőkhöz. A közösségi oldal a felhasználók demográfiai adatait, érdeklődési körét és kapcsolatrendszerét használja arra, hogy a célzást beállítsd, így könyvesboltként elérheted például a környékeden élő, könyrajongókat, virágboltként pedig az az esküvő előtt álló párokat.
Érd el hatékonyan és olcsón a célközönségedet!
Az emberek többsége minden nap (sőt, naponta többször) látogatja a Facebook-ot, de telefonos applikációban is rendszeres látogatója a közösségi oldalnak.
A felhasználók által megadott személyes adatokra, és a Facebook-on összegyűjtött érdeklődési köreikre, viselkedésmintáikra, társadalmi kapcsolataikra, stb. könnyedén célozhatod a hirdetéseidet, így csak azoknak jelenik meg az ajánlatod, akikből jó eséllyel vásárló is lehet. Az oldal fejlett hirdetéskezelő eszközeivel látványos reklámokat állíthatsz össze pár kattintással: nem csak képeket, hanem videókat is vághatsz a reklámjaidhoz pár kattintással. Sőt: mivel a legnépszerűbb képmegosztó oldal, az Instagram is a Facebook tulajdonában van, egy kattintással futtathatod ott is a reklámkapmányokat!
A Google Ads-al ellentétben a Facecbook-on akkor érheted el az embereket, amikor nem feltétlenül azt keresik, de ha az ajánlatod figyelemfelkeltő és a hozzá kapcsoló eszközöket ügyesen állítod be, könnyedén szerezhetsz új érdeklődőket, vásárlókat. Ehhez rengeteg kreatív megoldás áll rendelkezésedre (úgy mint kuponok, egyedileg feliratozható gombok, stb) az eszköztár pedig folyamatosan bővül! A hirdetések céljához választhatsz megjelenés, vagy kattintás alapú elszámolást: utóbbi esetben a rendszer hasonlóan működik mint a Google Ads-ben. Csak akkor kell fizetned, ha valaki rákattintott, vagy igénybe vette az ajánlatodat.
Látszólag nagyon egyszerűnek tűnhet mindez, de ha nem tervezzük meg alaposan a kampányt, nem választjuk meg alapos körültekintéssel az azokban alkalmazott eszközöket, illetve azt, hogy milyen irányba tereljük tovább az érdeklődőket, könnyen eredménytelenné is válhat a hirdetésed.
Miben tudunk segíteni neked?
Te is meg tudod tanulni a Facebook hirdetések kezelését, de vajon megéri foglalkoznod vele? Ha ezt a feladatot kiszervezed, az energiáidat a vállalkozásod fejlesztésére fordíthatod. Ne a saját cégeden próbálgasd a frissen olvasott Facebook tanácsokat vagy éppen az új funkcióikat. Hidd el, egy rosszul beállított hirdetési fiók sokkal több pénzt emészt fel, mint amennyibe a kampánykezelés havidíjai kerülnének egy szakértőnél.
A felhasználók által megadott személyes adatokra, és a Facebook-on összegyűjtött érdeklődési köreikre, viselkedésmintáikra, társadalmi kapcsolataikra, stb. könnyedén célozhatod a hirdetéseidet, így csak azoknak jelenik meg az ajánlatod, akikből jó eséllyel vásárló is lehet. Az oldal fejlett hirdetéskezelő eszközeivel látványos reklámokat állíthatsz össze pár kattintással: nem csak képeket, hanem videókat is vághatsz a reklámjaidhoz pár kattintással. Sőt: mivel a legnépszerűbb képmegosztó oldal, az Instagram is a Facebook tulajdonában van, egy kattintással futtathatod ott is a reklámkapmányokat!
A Google Ads-al ellentétben a Facecbook-on akkor érheted el az embereket, amikor nem feltétlenül azt keresik, de ha az ajánlatod figyelemfelkeltő és a hozzá kapcsoló eszközöket ügyesen állítod be, könnyedén szerezhetsz új érdeklődőket, vásárlókat. Ehhez rengeteg kreatív megoldás áll rendelkezésedre (úgy mint kuponok, egyedileg feliratozható gombok, stb) az eszköztár pedig folyamatosan bővül! A hirdetések céljához választhatsz megjelenés, vagy kattintás alapú elszámolást: utóbbi esetben a rendszer hasonlóan működik mint a Google Ads-ben. Csak akkor kell fizetned, ha valaki rákattintott, vagy igénybe vette az ajánlatodat.
Látszólag nagyon egyszerűnek tűnhet mindez, de ha nem tervezzük meg alaposan a kampányt, nem választjuk meg alapos körültekintéssel az azokban alkalmazott eszközöket, illetve azt, hogy milyen irányba tereljük tovább az érdeklődőket, könnyen eredménytelenné is válhat a hirdetésed.
Miben tudunk segíteni neked?
- Előkészítjük és megtervezzük a hirdetési kampányaidat.
- Kiszűrjük a célcsoportodat és teszteljük a hirdetéseket.
- Beállítjuk, elindítjuk és felügyeljük a kampányokat.
Te is meg tudod tanulni a Facebook hirdetések kezelését, de vajon megéri foglalkoznod vele? Ha ezt a feladatot kiszervezed, az energiáidat a vállalkozásod fejlesztésére fordíthatod. Ne a saját cégeden próbálgasd a frissen olvasott Facebook tanácsokat vagy éppen az új funkcióikat. Hidd el, egy rosszul beállított hirdetési fiók sokkal több pénzt emészt fel, mint amennyibe a kampánykezelés havidíjai kerülnének egy szakértőnél.