fbpx

Blog

webshop - facebook, cég, céges, oldal, rajongó, rajongók, rajongói, vásárló, vásárlók, vásárlói, közösség, közösségi, portál, siker, sikeres, eredmény, eredményes, egyedi, termék, termékek, honlap, website, weboldal, webáruház, áruház, bolt, internet, internetes, google, kereső, seo, keresőoptimalizáció

Kereskedj a Facebook-on

(Becsült olvasási idő: 2 - 4 perc)

Ha webáruházad van, nagyon egyszerűen kihasználhatod a Facebook előnyeit: a közösségi oldalon kínálkozó lehetőségel segíteni fognak neked a márkaépítésben és a termékeid népszerűsítésében is.

A kereskedők a Facebook-al egy olyan online platformot kaptak, ahol könnyen maguk köré gyűjthetik a termékkörük iránt érdeklődőket és népszerűsíthetik köztük portékájukat. A Facebook felhasználói azonban "nagyon kényelmes életet élnek": úgy gondolják, hogy ha szeretnének értesülni egy Webáruház aktuális akcióiról elegendő, ha feliratkoznak annak Facebook oldalára: ezután pedig "hátradőlnek" és sokkal kevesebbszer látognatnak el a Shop oldalaira, ritkábban nézelődnek a virtuális polcokon, mint korábban! Ha egy webáruház nem használja megfelelően a Facebook-ot, várható, hogy csökkenni fog az oldal látogatottsága, emiatt pedig a forgalom, végül a bevétel is. Ez ellen azonban lehet tenni, a folyamat viszont könnyen megállítható, és visszafordíthat!

A legfontosabb, hogy ha egy Webáruházként megjelensz a Facebook-on figyeljen arra, hogy rendszeresen kommunikáljon a köréd szerveződött vásárlóközösséggel. Lehetőleg bíztasd őket arra, hogy látogassanak el az oldalra (erre kitűnő lehet egy szakmai blog például)! (Természetesen figyelni kell arra, hogy az egyes üzenetekben betartsuk a 90-10-es szabályt – miszerint a közlemények 90%-a hasznos tartalom legyen, és csak a maradék 10% tartalmazzon valamiféle konkrét ajánlatot.) Aktív közösségi jelenléttel illetve az érdeklődők számára hasznos bejegyzésekkel nagyban növelhető a leendő vásárlók bizalma az áruház iránt! Mindez pozitív hatással van az online márkaépítésre valamint az ismertségre is, hiszen a gyakori posztolásoknak köszönhetően az üzlet neve szinte „beleég a közönség fejébe”, így a Facebook-on való megjelenés nagyon jó hatással lehet az áruforgalomra.

Az a cél, hogy az érdeklődőkből vásárlók legyenek. De hogyan? Ha a Facebook szinte "elszívja" a vevőket az áruházból, hogyan lehet visszaterelni őket oda a nélkül, hogy rendszeresen vásárlásra buzdítanánk őket? A megoldás nagyon egyszerű: told ki egy kicsit a vásárlási folyamatok határait és kezdj el már a Facebook-on értékesíteni! A Facebook felhasználók sokszor unatkozva böngésznek a közösségi oldalainkon, így egy-egy figyelemfelkeltő megoldással könnyedén az áruházunkba csábíthatjuk őket. Ehhez hozzunk létre a céges Facebook oldalon belül egyedi menüpontokat, majd az ezek alá töltött felületeket úgy alakítjuk ki, hogy már itt elkezdődhessen a vásárlási folyamat! Nézzünk erre egy példát: Töltsünk fel a Facebookra egy látványos termékkeresőt! Legyen az egyik menüpont alatt lehetősége a vásárlóinak kiválasztani a termék színét, árkategóriáját vagy a konkrét típusát! A kiválasztott feltételeknek megfelelően pedig célzottan az áruház megadott részébe továbbíthatjuk a látogatót, miután kattintott. Így lehet a webáruházad 3 kattintásra a Facebook-tól!

Miről olvashatsz a Blogban?

Napról-napra rengeteg újdonság jelenik meg az interneten és legalább ennyi dolog változik is. Ha honlapod vagy webáruházad van nagyon fontos, hogy lépést tarts ezekkel a változásokkal! Ezen a blogon minden olyan információt megtalálsz, ami az online jelenléted szempontjából fontos lehet számodra. Így nem kell információk után keresgélned - elég elolvasnod az írásaimat, utána pedig nyugodtan a cégedre fókuszálhatsz!

Kérj árajánlatot!

Bízd profikra az új honlapodat! Kérj ajánlatot, megkeresésedre pár órán belül válaszolunk!

Ajánlatkérés

Timár Mátyás

timar-matyas-a-szerzorol - facebook, cég, céges, oldal, rajongó, rajongók, rajongói, vásárló, vásárlók, vásárlói, közösség, közösségi, portál, siker, sikeres, eredmény, eredményes, egyedi, termék, termékek, honlap, website, weboldal, webáruház, áruház, bolt, internet, internetes, google, kereső, seo, keresőoptimalizáció

Timár Mátyás vagyok, honlapkészítéssel, webfejlesztéssel foglalkozom 2005 óta. A szakmám a hobbim is egyben: az a feladatom, hogy odafigyeljek ügyfeleim honlapjaira, webáruházaira és online kampányaira, így ők kézzel fogható eredményeket érjenek el az interneten. Ha te még nem vagy az ügyfelem akkor is számíthatsz rám: bejegyzéseimmel neked is segítek, hogy "képben legyél" minden olyan témában, amiről fontos tudnod és ismerj minden olyan trükköt, amit vállalkozóként eredményesen használhatsz a weboldaladon.

Személyes tanácsadás

Kérdésed lenne vagy tanácsra szükséged? Kérj személyes konzultációt Győrben vagy Budapesten, kötelezettségek nélkül!
A két órás tanácsadás díja 20.000 Ft.

Időpontegyeztetés

footer-bw - facebook, cég, céges, oldal, rajongó, rajongók, rajongói, vásárló, vásárlók, vásárlói, közösség, közösségi, portál, siker, sikeres, eredmény, eredményes, egyedi, termék, termékek, honlap, website, weboldal, webáruház, áruház, bolt, internet, internetes, google, kereső, seo, keresőoptimalizáció

WebID - Honlapkészítés

 9081 Győrújbarát, Petőfi utca 59.

 Hétfő - péntek 10:00-16:00

 +36-20/215-2015

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Ajánlatkérés

Hasznos tippek E-mailben

Csatlakoz hozzánk és E-mailben elsőként értesítünk minden Netes újdonságról, ami a vállalkozásod számára fontos.

Leveleinket Mailchimp-pel küldjük.

Kövess a Twitteren!

RT @totya24: https://t.co/ZKQApk8Iqo - Overly descriptive color palettes https://t.co/pJRNJCizeF
Kövess a Twitteren!

Telefonálj!