Blog

Blog

Becsült olvasási idő: 3 - 5 perc

Idén tavasszal jelent meg a Facebook Frame Studio nevű alkalmazása, ami lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy a profilképeiket illetve a Facebook kamera alkalmazásával készített fotóikat kicsit "feltuningolják". Elsőre talán nem is gondolnád, de ez az új funkció remek lehetőségeket rejt a cégednek is!

Becsült olvasási idő: 3 - 5 perc

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium és a Fogyasztóvédelmi Hatóság közösen vezet egy adatbázist (kvázi feketelistát) azokról a Webáruházakról, akik súlyos jogsértést követtek el. A legtöbb Webáruház tulajdonos sajnos csak a szoftveres funkciókra figyel oda amikor Webáruházat készít - és arról, hogy az áruházaknak elég komoly jogi szabályozásnak is meg kell felelniük, egyszerűen megfeledkezik. De mik is ezek a súlyos jogsértések és hogyan kerülheted el őket? Cikkemből megtudhatod.

Becsült olvasási idő: 2 - 4 perc

Mi a teendőd, ha a Google kereső jobb oldalán piros sávban a "Véglegesen bezárt" felirat jelenik meg a vállalkozásod neve mellett? Pár napja találkoztam egy ilyen esettel, ahol sikerült orvosolnunk a problémát. Mivel az eset viszonylag gyakori, a megoldás pedig nem túl bonyolult, most veled is megosztom a módszert - így tudni fogod mit kell tenned, ha hasonló helyzetbe kerülsz.

Becsült olvasási idő: 1 - 2 perc

Tudod mekkorára kell méretezned egy poszthoz tartozó fotót, vagy a profilodhoz kapcsolódó képeket? A makeawebsitehub.com összeszedte a legfontosabb pixelméreteket, amivel könnyen eligazodhatsz a közösségi oldalak szabványai között. Ebben a cikkben a legnépszerűbb oldalakra vonatkozó adatokat láthatod, úgy mint Facebook, YouTube, Instagram, Twitter, Pinterest és Google+.

Becsült olvasási idő: 2 - 4 perc

2016-ban jelentek meg a Facebook Messengerben a Chatbotok, azaz érthetőbben azok a mesterséges intelligenciával felvértezett Chat-robotok, akik képesek helyetted kommunikálni a hozzád forduló érdeklődőiddel. Egyelőre nagyon kevesen használják itthon a 'botokat, pedig sok időt tudnak megspórolni azoknak a cégeknek, akikhez sok kérdés érkezik a Facebook-on keresztül.

Becsült olvasási idő: 3 - 6 perc

Tegyük fel, hogy van egy valóban jól felépített weboldalad és szeretnél vele az első helyen (vagy legalábbis az első pár talált között megjelenni) a Google keresőben. Ilyenkor két dolgot tehetsz: 1) tartalmakat gyártasz és keresőoptimalizálsz a számodra legfontosabb kulcsszavakra illetve 2) reklámozod az oldalt a Google AdWords-ben. De mennyibe fog kerülni neked egy hirdetés illetve mennyit kell majd fizetned egy kattintásért?

Becsült olvasási idő: 3 - 5 perc

Tavaly októberben egy új funkciót élesített a Facebook: a kereskedők immár Webshop-szerűen is feltölthetik a termékeiket a közösségi oldalra, a "Bolti terület" nevű alkalmazás segítségével. Mindezt akár 5 perc alatt! De vajon helyettesíthet-e egy online üzletet a Facebook Webáruház funkciója? Cikkemből kiderül minden, amit érdemes tudnod az újításról.

Becsült olvasási idő: 2 - 3 perc

A Chrome böngésző legújabb változata a címsorban "Biztonságos"-nak jelöli azokat a honlapokat, amelyek HTTPS titkosítást használnak, a többi mellett pedig - a hamarosan érkező 56-os verziótól kezdve - egy "Nem biztonságos" plecsnit fog megjeleníteni. Ne várd meg ezt, válts minél előbb HTTPS protokollra!

Becsült olvasási idő: 3 - 5 perc

A Facebook úgy gondolta, hogy ideje végre rendet tenni a gombok és lapfülek között kialakult "káoszban": ezért a közösségi oldal sablonokon keresztül mutatja meg melyik oldalkategóriához melyik sablon elrendezést érdemes használnod ahhoz, hogy minden eddiginél könnyebben elérd a célközönséged. Jelenleg 6 ajánlott elrendezésből választhatsz. Hogy melyek ezek és mi a különbség közöttük, az ebből a cikkből kiderül!

Becsült olvasási idő: 3 - 6 perc

A Google egy remek lehetőséget biztosít a cégednek arra, hogy felkerülj a térképre, népszerűsítsd a tevékenységedet és már a keresőben is rengeteg hasznos információt tudhassanak meg rólad az érdeklődők. Ehhez nincs más dolgod, mint regisztrálni a Google Cégem programba (a regisztráció a híresztelésekkel ellentétben teljesen ingyenes).

Becsült olvasási idő: 3 - 6 perc

Ahhoz, hogy a Webáruházadban hatékonyan és könnyen értékesíthess, "ütős" termékoldalakra van szükséged, amihez egy nagy adag webmarketing-tudás és tapasztalat, plusz némi pszichológiai ismeret is kell. Ebben fogok most segíteni neked: összegyűjtöttem azt a 20 legfontosabb elemet, amikről a termékoldalak kialakításakor nem feledkezhetsz el. Ha ezeket a tanácsokat betartod, sokkal több terméket tudsz majd eladni a Webáruházadban.

Becsült olvasási idő: 1 perc

A Facebook jelentősen átalakította a céges oldalak megjelenését: a profilkép kikerült a borítókép alól és a menüpontok is áthelyeződtek az oldalak bal felére. De mennyiben változtak a Facebook oldal képméretek 2016-ban? Mekkora profilképet, borítóképet vagy poszt képet tölthetsz fel a közösségi oldalra?

Becsült olvasási idő: 1 - 2 perc

A GKI Digital és az Árukereső.hu közös felmérést készített, amiből kiderül, hogy 2015-ben az Online rendelések 30 százalékát személyesen vették át a vásárlók, 70 százalékban pedig valamilyen logisztikai szereplő juttatta célba a csomagokat. A Webáruház tulajdonosok körében a futárszolgálatok mellett a csomagautomaták is egyre népszerűbbek.

Becsült olvasási idő: 2 - 3 perc

Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Pinterest, Snapchat és még sorolhatnánk... Sokan fordulnak hozzám azzal a kérdéssel, hogyan kell úgy megválasztania egy vállalkozásnak azokat az Online felületeket, amiket üzletileg eredményesen használhat. A közösségi alkalmazások napról napra gyarapodnak, ez a kérdés pedig komoly fejtörést okoz a cégvezetőknek. A válasz egyszerű: a céged célcsoportjának megfelelően kell választanod a közösségi platformok közül.

Becsült olvasási idő: 3 - 5 perc

Rengeteg Webáruház működik ma már Magyarországon. A műszaki cikkektől kezdve egészen a kozmetikai szereket forgalmazó Online boltokig hallani sikertörténeteket róluk. Szinte telítettnek tűnik a piac (persze még messze nem az), ezért joggal merülhet fel benned: vajon érdemes-e 2016-ban új belépőként belevágni és elindítani egy Webáruházat? ...adott esetben egy szakterületen belül a sokadikat?

Becsült olvasási idő: 1 - 2 perc

"Üdvözöljük a honlapunkon! Cégünk 1996-ban alakult meg, szolgáltatásaink széles skáláját kínáljuk kedves ügyfeleinknek." - Ugye ismerősek ezek a monoton mondatok? A legtöbb céges Weboldalon emellett biztosan találsz még egy "Elindult a honlapunk" című hírt is - rosszabb esetben pedig csak azt. Ezektől a soroktól a látogatóid biztosan halálra unják magukat. Mutatok pár nagyszerű trükköt, amivel könnyen írhatsz izgalmas cégbemutatót!

Becsült olvasási idő: 2 - 3 perc

...így hangzik az OTP legutóbbi kampányának szlogenje. A reklámok arról szólnak, hogy a multicég mögött valódi emberek dolgoznak, olyanok, akikhez bármikor fordulhatsz, akikre bármikor számíthatsz. Ez bizalmat ébreszt az emberekben, ami banki szolgáltatásoknál kulcsfontosságú kérdés. Pontosan ugyanúgy, ahogy az Online világban is: a honlapok, Webáruházak esetén. Másold le ezt a technikát!

1. oldal / 2

Miről olvashatsz a Blogban?

Napról-napra rengeteg újdonság jelenik meg az interneten és legalább ennyi dolog változik is. Ha honlapod vagy webáruházad van nagyon fontos, hogy lépést tarts ezekkel a változásokkal! Ezen a blogon minden olyan információt megtalálsz, ami az online jelenléted szempontjából fontos lehet számodra. Így nem kell információk után keresgélned - elég elolvasnod az írásaimat, utána pedig nyugodtan a cégedre fókuszálhatsz!

Timár Mátyás

Timár Mátyás vagyok, honlapkészítéssel, webfejlesztéssel foglalkozom 2005 óta. A szakmám a hobbim is egyben: az a feladatom, hogy odafigyeljek ügyfeleim honlapjaira, webáruházaira és online kampányaira, így ők kézzel fogható eredményeket érjenek el az interneten. Ha te még nem vagy az ügyfelem akkor is számíthatsz rám: bejegyzéseimmel neked is segítek, hogy "képben legyél" minden olyan témában, amiről fontos tudnod és ismerj minden olyan trükköt, amit vállalkozóként eredményesen használhatsz a weboldaladon.

Kérj árajánlatot!

Bízd profikra az új honlapodat! Kérj ajánlatot, megkeresésedre pár órán belül válaszolunk!

Ajánlatkérés

Kisalföld

Kövesd a Netes újdonságokkal, honlapkészítéssel és webmarketinggel foglalkozó Blogomat a Kisalföld.huBlogomat a Kisalföld.hu-n is!

WebID - Honlapkészítés

 9028 Győr, Konini út 19.

 +36-30/542-1588

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Ajánlatkérés

Hasznos tippek ingyen!

Kövess a Twitteren!

Fobes előfizetési akció 40% kedvezménnyel, december 19. délig! 7.190 Ft az éves előfizetés az ESP2017 kóddal.
Kövess Timár Mátyás a Twitteren!